Hoe je content creëert die de harten van kandidaten doet smelten

We wilden al heel lang een handleiding samenstellen om een ​​contentstrategie voor je te creëren – dit is de volgende stap in rekruteringsmarketing en weer een stap op weg naar het aantrekken van kandidaten. Inhoudsregels waar het niet meer voldoende is om te zeggen: “kijk, een vacature in zo’n bedrijf”. Content creëert een beeld van het bedrijf als een bron van informatie – nuttig, interessant en misschien zelfs grappig. Je wilt vrienden zijn met iemand die veel weet, en zelfs delen, toch?

Eerste stap

Het is belangrijk om uw publiek te begrijpen – probeer diegenen die u interesseren onmiddellijk te segmenteren. Tegelijkertijd kunt u het publiek voor wie uw inhoud nuttig kan zijn volledig niet beperken, maar u moet wel begrijpen op wie uw woorden moeten handelen, reageren, op wie specifiek indruk moet worden gemaakt.

Wat je doelgroep (TA) kan zijn: specialisten die in de nabije toekomst mogelijk veel gevraagd worden in het bedrijf, afgestudeerden van welke universiteiten je geïnteresseerd bent voor een stage. Begrijp wie uw publiek is, vind het perfecte communicatiekanaal. U kunt ook rekening houden met de leeftijd en het geslacht van de kandidaten, wat voor u de voorkeur heeft.

Het is handig om een ​​portret te maken van een ideale kandidaat: waar werkte hij net (bijvoorbeeld voor concurrenten of in een ander bedrijf in het algemeen?), Zou hij al klaar zijn voor een dergelijke functie, of wil je hem erop “laten groeien”, wat is zijn opleiding, wereldbeeld? Het heeft natuurlijk geen zin om later naar een ideale kandidaat voor je fictieve personage te zoeken, omdat er te veel andere prachtige en niet zo ideale zijn – een portret is eerder een goede gewoonte voor jou.

Tweede stap

Je hebt je doelgroep die je interesseert in verschillende categorieën verdeeld. Professioneel, op basis van leeftijd, ervaring, opleiding en misschien hebben ze besloten dat uw inhoud mogelijk voor iedereen interessant zou kunnen zijn – naar eigen inzicht. Nu is het aan jou om te beslissen met welke soorten inhoud je kunt werken.

Er zijn verschillende algemene soorten inhoud die u kunt genereren:

  • nuttige inhoud – elke vorm van informatie die bijvoorbeeld een educatieve functie heeft
  • inhoud die entertaint – leuk, leuk, leuk!
  • inhoud waarin elke lezer zichzelf, zijn eigen problemen ziet en met zekerheid kan zeggen: “Verdomme, maar dit is een verhaal over mij!”

Om het merk van de werkgever te promoten, hebben we minstens 8 ideeën voor inhoud: bedrijfsnieuws of nieuws uit de branche, verhalen over werknemers (of alleen verhalen van werknemers), levenshacks voor het zoeken naar werk en werk, het ‘dagboek’ van een werknemer, een rondleiding door het kantoor, aankondigingen van evenementen, carrièregeschiedenis. groei, wetenschappelijke rapporten.

De ideale verhouding ziet er als volgt uit:

  • 40% – nieuws uit de branche (dit komt alleen uit de categorie ‘nuttige’ inhoud, daarom is er zo veel van)
  • 25% – merkinformatie
  • 20% – bedrijfsnieuws
  • 10% – een verhaal over bedrijfsevenementen (en niet alleen)
  • 5% – entertainmentinhoud

Derde stap

Het inhoudsplan is waar je naartoe gaat. U kunt het elke week bijwerken of zelfs opnieuw doen – met de juiste afhandeling van analyses, zult u elke keer op de een of andere manier uw begrip van het publiek en de relatie met uw publicaties verbeteren.

Vierde stap

De volgende stap is niet zo duidelijk. Dit is waar u moet begrijpen hoe u verschillende communicatiekanalen zult gebruiken om een ​​kandidaat te ontmoeten, hem aan te trekken voor een reactie en zijn interesse verder te behouden. We delen een speciaal schema met u waarmee u inhoud over verschillende stadia van communicatie kunt verspreiden. Zo is het in eerste instantie belangrijk dat de kandidaat dan in ieder geval een idee krijgt van uw bedrijf, zodat hij alvast vertrouwd kan raken met specifieke vacatures. Uiteindelijk zal je enige kanaal de ontmoeting zijn – dit is tenslotte hoe de beslissing uiteindelijk wordt genomen, hier al zijn sociale netwerken als hulpmiddel misschien ongepast.

Voorwaardelijke stadia van de kennismaking van de kandidaat met het bedrijf

Bewustwording is de eerste “aanraking” van de kandidaat, de eerste kennismaking met het bedrijf.

Kennis en informatie opdoen – de kandidaat weet al wat het bedrijf doet, heeft meer specifieke informatie nodig over wat de werkgever te bieden heeft en hoe dit verschilt van alle andere bedrijven.

Reflectie – de kandidaat is al geïnteresseerd in het bedrijf, hij moet vertellen over openstaande vacatures en hem al motiveren om specifieke acties te ondernemen. Ontmoet idealiter.

Besluitvorming – de kandidaat heeft het kantoor bezocht, geslaagd voor een interview en is al goed bekend met het bedrijf, nu neemt hij een beslissing.

De vijfde stap

We zijn bij de vijfde stap gekomen: het maken van inhoud. Er zijn verschillende tools die we zelf wel eens gebruiken. Ze stellen je in staat om naar artikelen en materialen te zoeken op trefwoorden: Buzzsumo, Uprise, nou ja, vergeet niet op Google te zoeken naar nieuws en trends. 

Begin eenvoudig – nieuws. Over iemands successen, projecten, vakanties. U kunt ze delen met uw publiek.

Verzamel nieuws van externe bronnen en probeer het te verteren. Abonneer u op nieuwsbrieven met bronnen die u vertellen over het nieuws in het gebied waarin uw bedrijf actief is. Nu is er Telegram, waarin u direct informatie kunt ontvangen. (denk, misschien kan jouw bedrijf daar ook een kanaal starten?)

Betrek actieve werknemers – degenen die af en toe over hun werk schrijven of actief zijn op sociale media. Vraag hem om een ​​paar woorden over de baan te schrijven.

Schets een paar tips voor degenen die bij jou aan de slag willen – waar let je persoonlijk op bij het screenen van je cv, wat vind je principieel en onderscheid je je medewerkers en bedrijfscultuur. Binnenkijken is altijd erg gewild.

Maak een grapje, want dit is de beste manier om merkloyaliteit op te bouwen. Niemand houdt lang van verveling!

Zesde stap

Verwijs altijd naar analyses. Kijk bijvoorbeeld op vrijdagavond welke posts zijn binnengekomen: waar is het grotere bereik? welke opmerkingen heb je gekregen? hoeveel aandelen? welk publiek kwam?

Besteed speciale aandacht aan de volgende gegevens: abonneegroei, bereik (hoeveel mensen hebben uw bericht in de nieuwsfeed gezien – Facebook-shows op elk bericht), klikken (hoe vaak ze op de link hebben geklikt).

Bijna alle sociale media hebben hun eigen interne analytische tools – dit is in eerste instantie voldoende om te begrijpen hoe uw strategie werkt en wat moet worden gecorrigeerd.

En tot slot, 10 snelle regels voor contentmarketing voor een employer brand:

  • Verkoop uw bedrijf niet, maar deel het en vertel waarom kandidaten het leuk vinden.
  • Geen geklets, gebruik inhoud als een kans om een ​​dialoog aan te gaan.
  • Probeer geen glossy bedrijf te zijn voor je publiek, maar wees jezelf.
  • Anonieme inhoud is slechte inhoud. Betrek het team erbij, laat de “menselijke” kant van het bedrijf zien.
  • Maak een strategie en verbeter en analyseer deze constant. Maak “rubrieken” waarmee het publiek bekend zal zijn (bijvoorbeeld “boek van de dag”, “een dag uit het leven van een werknemer”)
  • Gebruik de inhoud van iemand anders, maar link altijd naar de bron.
  • Wees onvoorspelbaar, maak grappige en geestige inhoud, reageer op trends.
  • Leg geen harde grenzen aan het publiek, promoot content in bronnen die interessant zijn voor jou en je collega’s.
  • Zoek hulp bij collega’s van verschillende afdelingen. Wees niet bang om hulp te vragen aan marketeers, smm’s en pr’s.
  • Stop met jezelf af te vragen: “Zal het werken?” Ga vandaag nog aan de slag met inhoud.

temp agencies near me

https://www.globalrecruitment.info/

Leerkracht Fotografie in het volwassenenonderwijs

Functie

  • Docent CVO (Centrum Volwassenenonderwijs) Scala cursus fotograaf.
  • Zie de bijlage voor trainingen.
  • Het commando is als volgt:
  • Maandagavond 18.30 – 21.55 uur Kortrijk: Fotoanalyse module.
  • Dinsdagavond 18.30-21.55 uur Zwevegem: Module foto A.
  • Zorg voor cursusmateriaal.

Aanbod

  • Docent CVO (Centrum Volwassenenonderwijs) Scala cursus fotograaf.
  • Zie de bijlage voor trainingen.
  • Het commando is als volgt:
  • Maandagavond 18.30 – 21.55 uur Kortrijk: Fotoanalyse module.
  • Dinsdagavond 18.30-21.55 uur Zwevegem: Module foto A.
  • Zorg voor cursusmateriaal.
  • Je hebt een leraar vervangen die een tijdje afwezig was.

Jouw profiel

Het bezitten van een onderwijsdiploma is een meerwaarde, maar geen vereiste.

Master in de beeldende kunsten: fotografie, professor Bach. : Audiovisuele en beeldende kunst in de leerzone

https://www.vindazo.be/vacatures/fotografie.html

Junior Administratief en Financieel Bediende

administratief bediende

Introductie

Bij Van Mossel-Bruyninx zijn we op zoek naar sterke managementtalenten in alle branches die graag met cijfers omgaan. In Hasselt maakt dit deel uit van de merkencluster Nissan & KIA.

Jouw verantwoordelijkheid

  • Je komt terecht in een hecht klein team en speelt daarin een veelzijdige rol.
  • De belangrijkste taak is het beheren van het autodossier door het correct bestellen van nieuwe wagens, het bundelen van alle informatie en afspraken, het optreden als contactcenter en het wijzen op wettelijke subsidies aan de importeurs zodat de juiste factuur kan worden opgemaakt.
  • Bestel de auto volgens de informatie van de verkoper in het daarvoor bestemde systeem
  • Bereid alle nodige documenten voor, zoals overnamedocumenten, huurcontracten, financiering, …
  • Vraag en stel alle documenten op die de klant nodig heeft om de auto te gebruiken.
  • Beheer alle beheerprocessen zodat klanten op het afgesproken tijdstip de juiste auto tegen de juiste prijs kunnen krijgen.
  • Verstrek correcte facturen aan de leasemaatschappij en klanten op basis van de bestelling
  • Auto’s aanmelden in diverse interne systemen, importeursystemen en evenementen
  • Factuur boeken en premie claimen

Jouw profiel

  • Je moet een bachelordiploma hebben en werkervaring uit de eerste hand
  • Je bent een energiek, communicatief persoon, een hardwerkend persoon en je accepteert snel nieuwe dingen.
  • U kunt gemakkelijk omgaan met de huidige MS Office-softwarepakketten en u kunt snel vertrouwd raken met nieuwe softwarepakketten.
  • Je bent eerlijk en betrouwbaar
  • Je moet in teamverband kunnen werken
  • Stresstolerantie en hands-on mentaliteit
  • Stiptheid en stiptheid
  • Ervaring in de auto-industrie heeft de voorkeur!

Ons aanbod

Je werkt nauw samen met collega’s en het hele verkoopteam

Aantrekkelijk salaris dat past bij uw ervaring en kennis

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html

Verpleegkundige Chirurgische Specialismen

Verpleegkundige Chirurgische Specialismen (parttime)

Werkdagen:
Wisselende diensten
Aantal uren:
24 uur per week
Vakgebied:
Chirurgische specialismen

Wat ga je doen

In korte tijd de aardkorst aan ervaring op doen? dat kan op de afdelingen chirurgische specialismen. Wij traceren meerdere verpleegkundigen die voor een fundamentele hoeveelheid van een half jaar aan de slag willen. Bijeen kijken we welk vakgebied het beste bij jou en jouw ambities past en waar je het uiterst nodig bent : orthopedie, traumatologie, vaatchirurgie, urologie of wellicht chirurgie/ mka? heb je echt je draai gevonden na een half jaar? ervaring leert dat wij het overgrote deel van verpleegkundigen die op deze basis bij ons starten kunnen terughouden, voor deze of andere afdelingen. Voor jou een mooie kans om te kijken of het werken in een universitair ziekenhuis iets voor jou is. De afdelingen lenen zich bij uitstek als opstap voor gediplomeerden die zich voorts wensen specialiseren en wensen doorstromen naar de seh, ic of mc. Wij werken als een goed geolied team waarin lief en leed wordt meegevoeld en er zeker ook wordt gelachen. Er is sprake van nauwe samenwerking met andere disciplines en de behandelend arts. Zorgassistenten bijstaan jou met het wassen van de patiënt. Tot jouw taken en verantwoordelijkheden helpen ook:

Je bent op deze sectie als verpleegkundige echt de oren en de ogen van de arts ; je bent de ( aanvankelijk ) verantwoordelijke verpleegkundige voor de totale zorg van patiënten waarbij een werkklaar ingreep of nabehandeling noodzakelijk is ; je geel informatie en stimuleert de patiënten tot adl-zelfstandigheid ; ongeacht de dagelijkse verpleegkundige taken uitgevoerd je allerlei verpleegtechnische handelingen ( wondzorg, drains, infusie, pre- en post operatieve zorg, controles, etc ). Je krijgt hier te opgraven met de uiterst complexe ziektebeelden. . Deze vacature kan zowel parttime als fulltime ( 24-36 uur per week ) doordrongen word.

Wat we van je verwacht

Mbo of hbo verpleegkundigen, zowel starters als meer geoefend collega’s zijn welkom. Je bent 24-36 uur per week beschikbaar. Je kunt goed in een team werken, bent communicatief sterk en hebt een nauwe betrokkenheid bij je patiënt en zijn naasten.

Waar ga je werken

Wat de chirurgische afdelingen bij amsterdam umc, locatie amc, kenmerkt is de nauwe samenwerking tussen medici, verpleegkundigen en ondersteunende disciplines, waarbij er veel voetlicht is voor de patiënt en zijn naaste. geoefend en minder geoefend collega’s werken hier bijeen, op deze zware autopsie, we doen het echt met mekaar en jij bent ook van harte onthaal!

Wat we je bieden

Wij bieden je ruime plek tot ontplooiing, etage en verbreding, toegevoegd onderwijs en een plek om te knallen! Werken bij amsterdam umc, locatie amc betekent werken in een inspirerende en professionele omlijning waar ontwikkeling, in alle opzichten, wordt gestimuleerd.

Het salaris bedraagt maximaal € 3. 184, – bruto per periode op onderstel van 36 uur ( schaal 7 cao umc ). Het salaris is enkel eventuele s”, voor onregelmatige services, vakantiegeld ( 8 % ) en een eindejaarsuitkering ( 8, 3 % ). Wij bieden in eerste instantie een arbeidscontract voor 6 maanden, met zicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren. Ongeacht uitstekende bereikbaarheid met het ov, heeft locatie amc ook genoeg parkeerplaatsen voor medewerkers. Spaarpotje wordt opgebouwd bij het abp. Amc draagt een groot deel van de premie bij ( 70 % ). Wij bezitten een zeer actieve personeelsvereniging en organiseren verscheidene ( sportieve ) activiteiten en evenementen door het jaar heen.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/solliciteren-bij.html

Allround Business Analyst BI

Allround Business Analyst BI

De BI omtrek is voor Dümmen Orange van essentieel bij en leveren het overzicht over de diverse entiteiten en applicaties. Door zowel acquisities en interne ontwikkelingen wijzigt het interne applicatielandschap regelmatig. Dit heeft meteen impact op onze datawarehouse en ook de inlichting behoefte waar bi in voorziet waardoor deze doorlopend in beweging is.
Als veelzijdig business analist bi word je de team-lead van het bi team dat behalve jou bestaat uit een interne bi business analist en externe bi onderwijzers die we waar nodig inhuren. Je bent verantwoordelijk voor integreren van de inlichting uit diverse bronsystemen en deze te samenvoegen en vertalen naar onderhoudbare management rapportages. Je raadpleging met de business en het vertaalt hun inlichting behoefte naar oplossingen te de bi omgeving. Gezamenlijk met je collega bi business analist voogdij je de data warehouse bouwkunst, de data vault en het dimensioneel proefje en zorgen jullie ervoor dat onze inlichting bouwkunst het veronderstelling is waarop we voorts ontwikkelen. Als team-lead bi voogdij je de programma van de projecten te het bi team bepaal je gezamenlijk met de gebruikersgroep en de stuurgroep de prioriteiten van de te oefenen management rapportages en de te ontsluiten bronsystemen. Hierbij bewaak je de integriteit van de data en maak je een beoordeling te lepelen van outillage ontwikkelkosten. Voor de ontwikkeling van kubussen en reports lepelen we gebruik van ssas, ssis, ssrs en power bi. Het bi-team vormen divisie uit van de it-afdeling bestaande uit 22 medewerkers, in nederland, europees land en de us.
Je rapporteert aan de it inlichting manager.
• afgeronde relevante hbo en/of wo conditionering ;
• minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke bi consultancy functie ;
• uitgebreide cognitie van data warehouse concepten, data vault ;
• ervaren in het gebruik van ssas, ssis en power bi ;
• ervaring in het toenemen en bewaken van een bedrijfsinformatie landschap ;
• ervaring in agri/horti business of supply chain is een pre ;
• goede communicatieve vaardigheden in het nederlands en engels. Duits is een pre.

https://www.vindazo.nl/keywords/business-analyst.html

De aparte positie van letselschadebehandelaars

Letselschadebehandelaars nemen binnen de assurantiebranche een aparte positie in. Dat heeft te maken met de aard van het werk. Anders dan reguliere schadebehandelaars, gaat het bij letselschadebehandelaars om fysieke schade die mensen is aangedaan. Dát maakt letselschade bijzonder. Op basis van krantenverhalen uit de Verenigde Staten waarin soms sprake is van schadebedragen van ettelijke miljoenen, denk mensen vaak dat letselschadebehandelaars via rechtszaken proberen om de uit te keren bedragen te minimaliseren. De praktijk is gelukkig anders. In Nederland vindt de afwikkeling van letselschade vaak in harmonieus overleg tussen de partijen plaats. Primaire doelstelling van de letselschadebehandelaar is gewoonlijk om het herstelproces te verkorten en het welbevinden van het slachtoffer gedurende deze revalidatie te verbeteren, bijvoorbeeld door vroegtijdig huishoudelijke hulp te regelen zodat de gedupeerde snel weer zelfstandig kan functioneren of om voorschotten uit te keren waaruit noodzakelijke fysiotherapeutische behandeling kan worden gefinancierd.

Een luisterend oor en begrip

Het werk als letselschadebehandelaar is meer dan alleen het afhandelen van letselschade. Je hebt namelijk te maken met een slachtoffer dat een ongeval heeft meegemaakt, diverse medische behandelingen heeft ondergaan en uiteindelijk, vaak na een achtbaan aan emoties te hebben ervaren, heeft moeten vaststellen dat er blijvend letsel is. Zo een slachtoffer heeft een verhaal te vertellen en om de letselschade adequaat af te kunnen handelen, moet je dat verhaal kunnen begrijpen. Daarom zijn niet juridische kennis en het bezit van de juiste wft-certificaten, maar een luisterend oor en begrip voor de gedupeerde de belangrijkste eigenschappen voor een letselschadebehandelaar.

Sterk in je schoenen staan

Letselschadebehandelaars hebben een goed inlevingsgevoel voor de problemen van de gedupeerde. Daarnaast moeten ze goed kunnen omgaan met alle emoties van het slachtoffer, zonder dat het hun professionaliteit aantast. Dat vraagt om een individuele benadering, want geen enkel slachtoffer is hetzelfde. Een succesvolle letselschadebehandelaar staat daarom sterk in zijn schoenen, is vindingrijk en weet altijd de juiste toon te raken om