Zakelijke telefonie voor hulpdiensten voor betere bereikbaarheid

Zakelijke telefonie voor hulpdiensten

Een ongeluk zit in een klein hoekje en het kleinste foutje kan al gauw escaleren. U wilt daarom wel indien nodig zo snel mogelijk met hulpdiensten zoals de brandweer of spoedpost kunnen communiceren, zodat een ergere situatie kan worden voorkomen. Ondanks de vele technologische alternatieven die tegenwoordig tot de beschikking zijn, blijkt bellen nog steeds het meest effectief te zijn om snel en direct in contact te komen. Dit betekent alleen niet dat een simpel telefoontje de enige manier is om de hulpdiensten in te kunnen schakelen, helemaal als u belt vanuit uw instelling. U kunt daarom het beste kiezen voor een systeem waardoor de telefonische bereikbaarheid van de brandweer verbeterd kan worden, en u dus per direct in contact kunt staan met de dichtstbijzijnde kazerne zodra dit nodig blijkt te zijn.

Bij Vcare Connect is hieraan gedacht en daarom komt Vcare Connect met een speciaal systeem voor zakelijk bellen om sneller en beter met de brandweer in contact te kunnen komen. U moet bij uw instelling vaak rekening kunnen houden met de veiligheid van uzelf, uw collega’s, de patiënten en hun naasten en mogelijke gasten en externe arbeiders. Daarom is de snellere communicatie van Vcare Connect hetgeen dat uw instelling het beste kan gebruiken.

Direct in contact met zakelijke telefonie

Bij een noodgeval telt elke seconde. Of dit nu een brand in een van de ruimtes is of omdat iemand een zwaar letsel heeft opgelopen. Het is dan, zeker op een locatie waar veel mensen in en uit kunnen lopen, belangrijk dat de veiligheid voorop gesteld kan worden. Vcare Connect heeft hieraan gedacht en heeft daarom voor zorginstellingen die snel en concreet in actie moeten kunnen treden in het geval van een calamiteit een speciaal systeem ontwikkeld om de telefonische bereikbaar van de brandweer enorm te verbeteren.

Bellen met 112, aangeven welke hulpdienst je nodig hebt en in welke gemeente en nog op moeten zoeken wat ook alweer het adres was van uw instelling zijn hierdoor voorgoed verleden tijd. Is er een noodgeval, dan gebruikt u daarvoor de speciale telefoon of het speciale nummer en de brandweerdienst ziet meteen waar deze naartoe gestuurd moet worden. U hoeft dan alleen nog maar aan te geven wat de calamiteit is en de dienst is onderweg. Op deze manier kunt u sneller en beter ingrijpen indien nodig en kunnen uw gasten en aanwezigen erop vertrouwen dat hun veiligheid in goede handen is.

Lees op onze website meer over de nieuwste ontwikkelingen in e health bij Vcare.

Een overzichtelijk systeem om telefonische bereikbaarheid te verbeteren

Om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren is het systeem van Vcare Connect al voldoende. Het systeem is heel eenvoudig te gebruiken en kan alleen door personeelsleden gebruikt worden, zodat er geen misbruik van het systeem gemaakt hoeft te worden. Bovendien zorgt een centraal punt ervoor dat de brandweer niet overbelast raakt, omdat meerdere mensen bellen voor hetzelfde ongeval.

Zo blijven hulpdiensten altijd goed bereikbaar voor iedereen die de diensten nodig heeft. Beter voor uzelf, beter voor de hulpdiensten en beter voor de rest van de omgeving die ook gebruik moet maken van de diensten van de Vcare. Dit alles dankzij het professionele systeem dat Vcare Connect aanbiedt aan zorginstellingen en –professionals.

https://www.vcareconnect.nl/