Hoe u uw bedrijf online kunt promoten

online werkplaats

Houd er rekening mee dat het geen website is die wordt gepromoot, maar een bedrijf. Het tijdperk van websitepromotie loopt ten einde. Het is niet voldoende om slechts één website te promoten.
Hoe werkte website-promotie eerder?
Op de site is gewerkt aan het corrigeren van fouten, het optimaliseren van de sitestructuur en afbeeldingen, het opzetten van technische informatie (sitemap, robots, titel, etc.), het schrijven van persoonlijke teksten en het kopen van links.
Twee of drie jaar geleden waren de meeste sites niet geoptimaliseerd en deze aanpak leverde in een paar maanden een goedkoop resultaat op – om concurrenten in te halen en naar de eerste zoekpagina te gaan (TOP).
Wat gebeurt er nu
De situatie is veranderd. Ze zijn nog steeds nodig en belangrijk, maar er zijn nog veel meer factoren waarmee de zoekmachine beslist hoeveel uw site de eerste zoekpagina verdient.
Met welke andere factoren houdt de zoekmachine rekening?
tijd doorgebracht op de site
aantal bekeken pagina’s
aanwezigheid van uw site op Yandex- en Google-kaarten en naslagwerken
beschikbaarheid van recensies over uw bedrijf op gespecialiseerde sites
wordt uw bedrijf besproken op de forums
voor winkels en restaurants zijn verkeersstatistieken typisch; nu kan het niet worden verfraaid dat dit een zeer populair etablissement is:
het aantal werknemers wordt bepaald op basis van de statussen van de werkplek in sociale netwerken; je kunt niet zeggen dat het nummer van het bedrijf 500 mensen is, terwijl slechts 20 mensen statussen hebben op sociale netwerken
een site die niet op moderne technologie is gebouwd, zal bij het zoeken worden onderschat; het is noodzakelijk om micro-markup en amp-pagina’s voor mobiele telefoons te implementeren
het aandeel bezoekers van mobiele telefoons is 29%; als uw site slecht wordt weergegeven op telefoons, komt deze niet in de TOP
Als een bedrijf geen conferenties en seminars organiseert, waarom is het dan de eerste zoekpagina waard?
spreken bedrijfsleiders en technici op conferenties, hebben ze unieke kennis om andere mensen te onderwijzen
is het bedrijf constant aanwezig op het internet of is er een budget (zij het groot) dat eens per kwartaal wordt toegewezen voor een eenmalige advertentiecampagne
zijn mensen die foto’s maken in uw restaurants en cafés
Posten consumenten uw producten op Instagram?
Alleen al deze voorbeelden laten zien dat het niet mogelijk zal zijn om de factoren kunstmatig te ‘afwikkelen’ (het zal te duur zijn). Een bedrijf dat zich wil ontwikkelen, moet niet alleen de site veranderen, maar ook zichzelf – groeien en verbeteren, gericht zijn op de klant, aanwezig zijn waar je een potentiële klant kunt ontmoeten.
Een eenvoudige test die het bovenstaande bevestigt
Als uw site op de eerste pagina van de zoekopdracht staat voor veel vragen, maar er zijn nog steeds geen oproepen en bestellingen, dan komt dit omdat u niet bekend bent met de klant.
Hij kwam zeker uit uw zoektocht naar uw site en bestudeerde uw aanbod. De site gesloten. En uw bedrijf viel nooit ergens anders op: noch in contextuele reclame, noch op internet, noch in sociale netwerken, noch op forums, noch in recensies, noch in buitenreclame, noch in de verhalen van kennissen, nergens ontmoette de bezoeker uw bedrijf. De keuze zal uiteraard gemaakt worden ten gunste van een ander bedrijf, dat “gehoord” wordt.
Eenmalig contact met een potentiële klant is niet voldoende om hem een ​​product te verkopen (een aantal analisten beweert dat er minimaal 7 keer aan uw bedrijf moet worden “voldaan”).
Aan wie en hoeveel te betalen voor promotie
U heeft al begrepen dat u uw bedrijf constant en in een toenemend tempo moet ontwikkelen en promoten. Hoeveel is het? Er is een goede indicator voor de minimale maandelijkse investering in bedrijfspromotie – het gemiddelde salaris in het land (inclusief belastingen). Vandaag is het minimaal 3800 euro per maand. Vind dat geld – ontsla gewoon de extra werknemers. We laten u zien hoe u dit geld effectief kunt beheren. 

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html