Wat gebeurt er als ik per ongeluk op mijn persoonlijk alarm druk?

Als u per ongeluk op uw persoonlijke senioren-alarm drukt, laat dan gewoon het personeel van het antwoordcentrum weten dat het een vergissing was en dat u geen hulp nodig had. Als de operator u niet kan horen, probeert hij uw vaste lijn te bellen om te controleren of u hulp nodig hebt. Als u de telefoon niet hoort, bijvoorbeeld als u in de tuin bent, zal de operator een van uw sleutelhouders vragen u snel te bezoeken om te controleren of alles goed is.

Het responsteam verwacht een bepaald aantal onbedoelde oproepen te ontvangen en u wordt gevraagd ten minste eenmaal per maand op de knop te drukken om te controleren of het systeem werkt zoals het zou moeten zijn. Als het gaat om het beantwoorden van oproepen, zijn we van mening dat het altijd beter is om veilig te zijn dan sorry en zullen we altijd de nodige controles uitvoeren om ervoor te zorgen dat u veilig en wel bent als u op uw alarm drukt.