Duurzame bedrijfsvoering
Image default
Internet

Een internetbureau uit Rotterdam | Zicht Online

De maatstaven die we krijgen door klanten te helpen bewijzen dat we het goed doen. Als we niet tevreden zijn met de maatstaven van onze klanten na het meten van de resultaten, beschouwen we het niet als “succes” en veranderen we het.

We willen u graag laten zien hoe het precies werkt wat we aanbevelen. Als u een executive marketeer bent en niet zeker bent over het investeren in interactieve content, of op zoek bent naar use cases, lees dan verder – we hebben enkele bewijzen en voorbeelden om de kosten meer dan te rechtvaardigen.

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

Wat is interactieve inhoud en hoe deze zich onderscheidt van statische inhoud?
Hier is de sleutel: als mensen je vrijwillig hun gegevens geven, als die gegevens niet onvrijwillig zijn verzameld, is dat de meest waardevolle soort.

Waarom? Omdat er meer kans is dat er een emotie aan verbonden is.

John Mellor, Vice President of Strategy and Business Development for the Digital Marketing Business bij Adobe Systems: “Als we met ervaringen omgaan, hebben we te maken met de emoties van mensen. Emotie is de valuta van de ervaring”.

Gebruikers betrekken bij een tweerichtingsdialoog of -uitwisseling is zinvoller en wordt daardoor automatisch nuttiger – krachtiger.

Mensen willen liever dingen willen dan dingen die ze niet echt door de strot willen laten duwen.

Dit heeft eigenlijk veel te maken met de inbound methodiek, zoals u zich waarschijnlijk realiseert. Het is de reden waarom het concept en de praktijk van inbound zo veel succesvoller zijn dan de traditionele in termen van marketing.

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

Consumenten willen in de bestuurdersstoel zitten en de beslissingen nemen (of in ieder geval het gevoel hebben dat ze dat zijn). Ze zoeken waarde en vinden het in zaken waarvan ze het gevoel hebben dat ze een probleem gaan helpen oplossen. Ze willen niet het gevoel hebben dat ze te horen krijgen wat ze moeten doen (ook al geven wij als marketeers in werkelijkheid inderdaad een duwtje in de rug – misschien gewoon zachter of subliminaal – in de richting van wat wij denken dat ze moeten doen, voor zover oplossingen gaan).

Interactieve inhoud blijft groeien omdat het voordelen biedt.

Bijna de helft van de huidige content marketeers gebruikt interactieve content en niet voor niets. De meerderheid van de ondervraagde marketeers zei dat ze van plan waren om hun gebruik van interactieve content marketing inspanningen te verhogen in de komende 12 maanden. En ze zijn van plan om het op de volgende manieren te gebruiken:

Voor betrokkenheid
Om het publiek te onderwijzen
Om naamsbekendheid te creëren
Voor leadgeneratie/bovenkant van de trechter
Omzetting
Sociale media/gemeenschappelijke betrokkenheid
Verhalen vertellen
Loodverzorgende/mide-tunnel
Behoud van klanten/loyaliteit
Verkoop/verkoop inschakelen
De cijfers zeggen dat interactieve inhoud effectiever is om de aandacht van een lezer te trekken dan statische inhoud. En niet-gedateerde interactieve content kan uw potentiële klanten een voorbeeld geven van, of inzicht geven in, hoe uw merk is.

De combinatie van traditionele content marketingtactieken met interactieve content houdt de boodschap van uw merk fris in het hoofd. Interactieve content kan waardevolle manieren bieden om de meer passieve content van uw organisatie aan te passen – of met andere woorden, heeft herbruikbare waarde, wat resulteert in meervoudige blootstelling of terugkerende bezoekers.

Hier zijn enkele manieren waarop u kunt zien of uw interactieve content werkt – gebruik deze tips als onderdeel van uw metingen, zodat u weet of u doet wat het beste werkt voor uw bedrijf en u er zeker van kunt zijn dat uw middelen op de juiste plaats worden toegewezen als het gaat om interactieve content:

Uw websiteverkeer
Social media delen
Gegevensvastlegging
Hogere omrekeningskoersen
Tijd doorgebracht op uw website
Verkoop loodkwaliteit
Verkoop
De hoeveelheid van het verkooplood
SEO-ranglijst
Inkomende links
Aankoopintentie
Kwalitatieve feedback van klanten
Merk differentiatie
Groei van de abonnee
Tarieven voor het vernieuwen van klanten
Kostenbesparingen
Hier is nog een reden waarom interactieve inhoud de neiging heeft om te werken: wat is een van de meest populaire voorbeelden van dit soort inhoud? Games.

Waarom houden mensen ervan om te concurreren en zo veel met elkaar te interageren?

Het is eenvoudig.

Iedereen wil de beste zijn, zich bevoegd voelen, zich gehoord voelen in plaats van geforceerd (opnieuw zien we dat het concept van een inkomend spel), en ook om een leuke tijd te hebben in plaats van zich te vervelen. En vergeet niet, we zijn sociale wezens!

Statische inhoud verandert niet echt.

Het kan op uw website virtueel stof verzamelen, bij wijze van spreken, voor weken, maanden of zelfs jaren. Uw homepage, webpagina’s, eBooks, case studies, white papers, landingspagina’s, video’s of zelfs social media profielen kunnen lang onaangeroerd zijn gebleven. Dit helpt nieuwe mensen niet om het te vinden en zorgt er niet voor dat je huidige fanbase ermee wil blijven communiceren als het iets is wat ze al gezien of gelezen hebben.

Houd de dingen levendig en levendig, laat de dingen niet oud worden.

Ja, er zijn een aantal voordelen aan statische content en we zijn hier niet om u te vertellen dat deze volledig moet worden opgegeven: het is gemakkelijk aan te maken, vaak eenvoudig te distribueren, goedkoop, en laat u zich op andere dingen concentreren omdat u zich geen zorgen maakt over het onderhoud.

Maar onthoud altijd dat mensen kwaliteit willen en, zoals we al eerder zeiden, waarde hechten aan kwaliteit. Interactieve contentmarketing kan strategisch worden gekoppeld aan traditionele, o

https://zicht.nl/