Relatiegeschenken een perfect communicatiemiddel

Het is van alle tijden om klanten en relaties iets leuks, moois of grappigs te geven. Dit kan omdat ze ...

Het is van alle tijden om klanten en relaties iets leuks, moois of grappigs te geven. Dit kan omdat ze iets bij u hebben gekocht, een vaste relatie zijn of omdat u ze graag als klant wil. Wat u geeft en de waarde ervan hangt sterk af van de omstandigheden en het doel. Over het algemeen zijn er 5 indicatoren die al een goede richting kunnen geven

 

  1. De doelgroep, wie wilt u wat geven ( man/vrouw, leeftijd, voorkeuren) en de grootte van de doelgroep ( 100 mensen of 100.000 mensen)

  2. Wat is het doel van de actie, wat wilt u ermee bereiken (bijv. naamsbekendheid, direct een aankoop bevorderen of bezoek van de winkel, bedankje etc)

  3. Waar hangt u het cadeau aan op, waar heeft het mee te maken. Bijvoorbeeld de introductie van een nieuw artikel, deelname aan een congres of beurs, zomer/winteractie 

  4. Wat moet er op het relatiegeschenk komen. Een tekst van 4 regels kan niet op een zeer klein artikel worden gedrukt. Moet het eigen logo/slogan enorm opvallen of juist discreet er op staan. Door het artikel te bedrukken blijft uw naam terugkomen bij de ontvanger.

  5. Wat is het budget in totaal en per artikel, dit zorgt ervoor dat er een schifting kan worden gemaakt in mogelijkheden.

Na deze 5 stappen te hebben genomen krijgt u richting aan het perfecte communicatie en reclame relatiegeschenk voor uw business.


https://www.relatiegeschenk4you.nl/

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Zakelijk

Samenkomen in het hart van Nederland

Waarom utrecht werkt voor teams  Utrecht is centraal, compact en goed bereikbaar. Die combinatie maakt de stad ideaal voor bijeenkomsten met deelnemers uit alle windstreken.

Dienstverlening

Afscheid met aandacht in stad en wijk

Keuzes die passen bij het leven  Een crematie of uitvaart begint niet bij regels, maar bij de vraag wat recht doet aan iemands leven. Sommige

Bedrijven

Vrijheid en groei in de beveiliging

De beveiligingswereld is veelzijdig, mensgericht en constant in beweging. Steeds meer organisaties kiezen voor professionals die gastvrijheid combineren met daadkracht, en die soepel schakelen tussen

Bedrijven

Slimme beveiliging in de metropoolregio

Stadsdynamiek vraagt om lokale kennis  De metropoolregio is continu in beweging. Overdag vullen kantoren en winkels zich, ’s avonds nemen bewoners en hospitality het over, en in